~Black rose~

  • Skin: Lara Skin-Alexia smokey1-nude lips
  • Hair: fri.day – Yelena.2 – Cynical Black
  • Dress: *Crazy* Black Flower Dress (NEW!!!)
  • Undershirt: *Crazy* Sence Shirt Gold
  • Leggings: VENENO // Black-Gold Leggings
  • Shoes: *ordinary design* -Jaguar-

3 pensamientos en “~Black rose~

  1. llons, Sang. Es que em van afegir de contacte a flickr de una revista, i al mirar el stream d’ells vaig vere el teu nom, pero com que estava al trevall i no podia revisar el cognom, no les tenia totes de que siguesis tu😀

    en seriu que m’agraden les fotos. jo tinc un lio de blog que ho flipes, entre els meus textes, la musica i les coses que se’m van passant pel cap. Pero bueno, el important es que ens ho passem be.

    Un petonàs carinyo

Responder

